4 תשובות
זה לא משנה כמה את אוכלת אבל את חייבת שזה יהיה בריא
בלי לנשנש!!!!
אל תאכלי אחרי 6 וחצי
תשימי לב למה את אוכלת
אם את רוצה תתאמצי קצת כמו חצי שעה כזה יש מלא סרטונים בגוגל
אין דבר כזה להיות בגרעון קלורי בלי לשנות את התזונה והכמויות
1. את מקפידה על סיבים תזונתיים? בירקות בקטניות בעדשים בשעועית, תורמים רבות לתחושת שובע
2. את סופרת חלבונים ואוכלת בכל ארוחה? זה מה שמשמר את השריר ובונה אותו ועושה את הלוק המחוטב, בעת האימון השריר מתרפק ובלי חלבונים הוא פשוט לא יבנה. מה גם שחלבונים מגבירים את המטבוליזם
3. את אולי אוכלת קצת מדי? אולי 1000 קלוריות שזה קצת מדי? מי בנה לך את התפריט?