4 תשובות
תציעי לה שתשתמשי בפייפאל, זה יותר בטוח
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אין לה פייפאל והיא גם מפחדת לפתוח, היא לא שמה את הכרטיס שלה בכלום.
אנונימית
אם היא לא מוכנה לשים את הכרטיס שלה בפייפאל שזה משהו מאוד מאובטח, היא כנראה לא תשתכנע לקנות לך משהו באינטרנט בכללי...
אני מציעה לך שתבקשי ממנה שתקנה לך כרטיס ויזה נטען בדואר ותטעיני אותו מהכסף שלך, אבל שהוא יהיה רשום על שמה כי זה ניתן לקנייה רק מגיל 18
ותשתמשי בו איך שאת רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אחלה רעיון, תודה, אני אציע את הרעיון כשהעולם יפסיק לגסוס.
אנונימית
באותו הנושא: