5 תשובות
עשיתי 7 וחצי קמ והרזתי 1100 בערך
עשיתי פעם 7 קילומטר, זה היה ממש קשה אבל זה ספורט ממש טוב, לא בטוחה כמה קלוריות הורדתי אבל
12 וחצי קילומטר אבל אני זה לא דוגמה , אני מהאלו שטובות בריצה והגעתי לזה בהדרגה. עשר עשיתי הרבה פעמיים
אבל אם יש לך מטרה נראה לי תתחילי מאיזה שבע קילומטר אימון של שעה או פחות
אבל אם יש לך מטרה נראה לי תתחילי מאיזה שבע קילומטר אימון של שעה או פחות
כמה שורפים באימון זה משתנה לפי כל מיני נתונים - משקל , גיל. תנסי לחשוב על הקילומטר ולא על הקלוריות כי אז זה זה יכול ללכת למקום של הפרעת אכילה....הכי ממליצה לעשות הליכה שזה לא מעייף ואפשר תלוי כמה זמן פנוי יש לך להקדיש לזה שעה וזה מעולה. זה כיף , אפשר לשמוע מוזיקה לדבר בטלפון עם חברות , זה יחסית עובר ממש מהר וזה הפסקה כיפית - לנקות את הראש ולא דורש יותר מידי מאמץ . או לקחת גם את הכלב לטיול
עשיצי 5 קילוטר
לא זוכרת קלוריות
כיאלו מבחינה הריצה עצמה , יותר קל לרוץ על הליכון כי זה משטח ישר ובלי עליות ובסופו של דבר גם אם קשה לך או קל לך אתה עדיין רץ כי ההליכון ממשיך לזוז
אבל מה שכן זה ממש משעמם (אותי לפחות) לרוץ על הליכון,
לא זוכרת קלוריות
כיאלו מבחינה הריצה עצמה , יותר קל לרוץ על הליכון כי זה משטח ישר ובלי עליות ובסופו של דבר גם אם קשה לך או קל לך אתה עדיין רץ כי ההליכון ממשיך לזוז
אבל מה שכן זה ממש משעמם (אותי לפחות) לרוץ על הליכון,
אנונימית
באותו הנושא: