התחברות
הרשמה
נורא אם אכלתי 8 קוביות שוקולד?
9 באפריל 2020, 15:00
שוקולד
ערך קלורי
שוקולד פרה
חלב
קוביות
6 תשובות
לא
_
_candy_girl
לא
ב
בארי אלן החתיך
לא
אוהבת לעזור
תעשה כושר תפצה על זה
k
katia47
ממש לא נורא
S
Sk8er girl
לא נורא (:
M
Maayan :))
באותו הנושא:
אכלתי שתי קוביות של שוקולד מריר ואני בדיאטה, עד כמה זה נורא?
עכשיו אכלתי 6 קוביות שוקולד יש מצב שבגלל שאכלתי יצא לי פצעים מחר?
אכלתי היום המבורגר,8 קוביות שוקולד,2 כדורי גלידה,וחבילת ביסלי,אני אשמין?
עד כמה זה נורא לאכול 3-4 קוביות שוקולד בדיאטה?
אכלתי היום לחמנייה עם שוקולד , שתי קוביות שוקולד פרה ואפרסק אחד , זה הרבה?
או מיי גאד אכלתי 8 קוביות שוקולד אני אמות???
אכלתי כפית של עוגת גבינה ו2 קוביות שוקולד זה לא הורס את הדיאטה נכון?
אכלתי היום 3 משולשי פיצה,7 קוביות שוקולד ושוקו חם.אני אשמין?
אכלתי 4 קוביות שוקולד
עד כמה זה נורא שאני בדיאטה ואכלתי עכשיו שתי קוביות שוקולד פרה מריר?מרגישה לא בסדר..
כמה זה נורא שכבר שלושה ימים אני אוכלת בריא ועכשיו אכלתי 4 קוביות שוקולד חלב?