6 תשובות
רוצות להכיר
אני לא אגיב למישהו שאני לא מכירה
ואם כזה זה סתם מנימוס או משהו
אני לא מגיבה את זה, ורוב הסיכויים שמי שהגיבה לך את זה כזאת עם כולם, אז לא הייתי מפתחת ציפיות.
שכנראה היא רוצה אותך
שהוא מוצא חן בעיניה
מה זה לא מכירות
בדרכ אני אגיב לב או משהו לא חיים שלי
וזה נובע מרצון להכיר
או שהוא חתיך