7 תשובות
הגיוני להתבייש, אבל אני לא חושבת שאנשים באמת שמים לב לזה. נקודות חן זה לא מגעיל.
ממש שטויות
ואם ממש ממש ממש ממש מפריע לך יש אפשרות להסיר אותן
את יכולה לשים מייקאפ כדי שלא יראו אותם
אין לך שום בעיות, לגיטימי שאת מתביישת בנקודות חן אבל את צריכה לדעת לא להתבייש בהם כי אנשים מקבלים אותך כמו שאת, והנקודות חן ממש לא משפיעות על המראה שלך. זה לא יגעיל אף אחד גם כי להרבה יש נקודות חן.
אני יכולה לומר לך שנקודות חן זה הדבר האחרון שיעניין מישהו ברחוב, אנשים ככ רגילים לזה שאף אחד כבר לא שם לב גם אם תהיה לך על המצח:)
אל תתביישי בזה, לדעתי זה יכול לעשות מראה סקסי יותר אפילו
שואל השאלה:
לא יודעת זה מגעיל אותי, הלוואי שזה לא היה מגעיל אותי.
אנונימית
זה מגעיל אותך כי את לא אוהבת את זה, אנחנו עסוקים כל הזמן בלחפש אחר דברים שלא באים לנו טוב בעין שאנחנו שוכחים ממה באמת יעשה לנו טוב.