8 תשובות
תרשמי לו גם
שלחי בחזרה זרמי
שואל השאלה:
לבבות? אבל זה יהיה מוזר כזה לא?
אנונימית
גם שאני מדבר עם ידידות אני שולח להן לפעמים פה ושם לב.
אבל הן לא אומרות על זה משהו. לפעמים הן שולחות חזרה
עדיף שפשוט תתעלמי כי אם תגידי לו על זה משהו זה יכול להיות יפגע בו או יגרום לו להרגיש לא נעים

זה שמישהו שולח לך לב זה לא אומר שהוא רוצה לצאת איתך ויאללה חתונה. חח
אז משהו קרוב ללב
תרשמי לו גם ותכתבי לו דברים צינים
שואל השאלה:
חחח אוקיי תודה לכולם
אנונימית
אני הייתי מתעלמת