5 תשובות
נוסטלגיה
..הנוסטלגיה. הממ זה באמת האתר הוירטואלי היחידי שלא נסגר. תכלס, זה מקום שהיה מאוד מהנה לשחק בו והוא חלק מהילדות של הרבה מאיתנו (:
כנראה שהוא עדין חי , אמג היה לי משתמש באיזה 2012 אני עדין זוכרת אותו ניראלי , אבל תמיד אהבתי את מיקמק הישן , שמתחברים יש רקע חום והחדש לא ככ התחברתי
מה?? כל הזמן מדברים על זה.. המשחק פופולארי הרבה זמן
פתאום נזכרו בזה
באותו הנושא: