4 תשובות
כי זה מטומטם שהיא לא תאהב את עצמה או שתתן לכל אחד
אנונימי
כי אנחנו רוצים שתהיה לנו בחורה טובה ולא בחורה שהיא סליחה על המילה זונה
זה מענה אוטומטי על-מנת להסתיר מה הם באמת רוצים. חלק בודד מאוד באמת מחפש שיהיה לבחורה כבוד עצמי ושלא תתייחס אל עצמה בזלזול.
ns
ns
כי בת שמרוצה מעצמה ומפנקת את עצמה, מוצאת לה זמן למשפחה וחברות, לימודים ומטלות, מראה בזה, שליטה במצב, יציבות, עמידה בזכות עצמה, היא לא הופכת למעמסה רגשית על בן זוגה,"יש לה חיים" היא הרבה יותר שמחה פחות באה בטענות.
וחוצמזה, אין אדם הנמשך למי שמזלזל בעצמו וחסר חוט שדרה או רצון. זה משדר "סמרטוטיות" משהו...
וחוצמזה, אין אדם הנמשך למי שמזלזל בעצמו וחסר חוט שדרה או רצון. זה משדר "סמרטוטיות" משהו...
באותו הנושא: