2 תשובות
אני לא אכלתי בכלל רק שתיתי קפה אבל אני לא ככ רעבה.
אין צורך להרעיב את עצמך, אם את רעבה תאכלי משהו קטן
שתיתי קפה ואכלתי שקשוקה אבל זה כל מה שאני אוכל היום כי עד שנביים טת הסדר יהיה תשע
אל תרעיבי טת עצמך תאכלי זה לוקח זמן
באותו הנושא: