9 תשובות
לפני שעה וחצי
אני נפגעת שנצ
אניי
גם אני (:
קמתי ב14:00 כי הכלב שלי נכנס לי לחדר והתחיל לנבוח אבל בדרכ אני קמה בשש
קמתי ב14:00 כי הכלב שלי נכנס לי לחדר והתחיל לנבוח אבל בדרכ אני קמה בשש
אני הולכת לישון ב12 וחצי וקמה ב10 (מנסה לשמור על שפיות)
חוי קמתי היום בעשר בבוקר אחרי שכל הבידוד הזה קמתי בשש בערב
שואל השאלה:
גם אני קמה ב6
בערב אבל
גם אני קמה ב6
בערב אבל
אנונימית
כנל
אנונימית
גם לי נדפק השינה כל סדר היום נדפק לי קשה לי באמת קשה לי
באותו הנושא: