6 תשובות
מבאס אבל אין מה לעשות צריך להקשיב להנחיות
וואו ממש יש ימים כל כך יפים בחוץ עכשיו
מצב חרא אבל אין מה לעשות מקווה שזה ייגמר כמה שיותר מהר
מאוד
אשכרה זבל של סיטואציה
מבאס מאוד
מבאס שיש את הקורונה הזו