6 תשובות
את צריכה להבין שתמיד יהיו אנשים ששונים ממך בדעות שלך, וצודקת לפעמים זה קשה. את יכולה לדבר עם המשפחה שלך על זה וכמה זה מפריע לך. או שפשוט תתעלמי. תחסמי את המחשבות האלה מהראש שלך
בהצלחה ❤
בהצלחה ❤
אני צמחונית אבל גם לי זה מאוד מפריע הריח וזה.. אני הולכת פשוט לאכל את האוכל שלי במקום אחר
מבינה אותך... אני ממליצה לך כל פעם שאוכלים לידך בשר פשוט תלכי לצד ואל תחשבי על זה... ואם אין לך אפשרות ללכת פשוט תנסי להמנע מלחשוב על זה ולפתח נושא שיחה עם מי שלידך על דברים אחרים
שואל השאלה:
אני לא מדברת על הדעות שלהם, קשה לי עם הריח ועם כל מה שמסביב ועל כל הדיבורים על בשר.
זה מה שקשה לי, ועוד יותר קשה זה כשאני נכנסת לפייסבוק שניה אחרי ורואה פרות רצות חופשיות בחוות החופש.
אני לא מדברת על הדעות שלהם, קשה לי עם הריח ועם כל מה שמסביב ועל כל הדיבורים על בשר.
זה מה שקשה לי, ועוד יותר קשה זה כשאני נכנסת לפייסבוק שניה אחרי ורואה פרות רצות חופשיות בחוות החופש.
אנונימית
גם לי היה קשה בהתחלה אך מה שעזר לי להתמודד זה להעסיק את עצמי במחשבות אחרות שבכלל לא נוגעות למזון, הייתי מתרכזת בטלוויזיה, מדברת על נושאים שמאוד מעניינים יחד עם המשפחה. פשוט דיברתי והתעסקתי בנושאים שלא נוגעים לבעלי חיים בכל צורה שהיא.
דבר שני אני חושבת שלא כדאי שתקשי על עצמך בכך שתצפי לאחר ארוחה בפרות, תתרכזי במשהו אחר ואז יהיה לך הרבה יותר קל להתמודד עם המצב
דבר שני אני חושבת שלא כדאי שתקשי על עצמך בכך שתצפי לאחר ארוחה בפרות, תתרכזי במשהו אחר ואז יהיה לך הרבה יותר קל להתמודד עם המצב
להגיד את האמת ולהראות את המציאות כדי להפחית סבל של יצורים חיים זה לא להטיף. אפשר לדבר על הנושא הזה עם המשפחה בצורה יפה וכנה כדי שיבינו במה הם לוקחים חלק ושיפסיקו לבצע את המעשים הנוראיים האלו.
באותו הנושא: