4 תשובות
אולי הוא עשה את זה ולא יודע מה זה או איך זה נקרא.
שואל השאלה:
יש לו אוטיזם בתפקוד נמוך,
וגם חשוב לציין שלפעמים שהוא בפלאפון אז הוא מגרד למטה בתוך המכנס ולא שם לב שרואים אותו הוא מודע למה שהוא עושה? יש מצב שהוא...? איכ גועל נפש איך הגעתי לזה
יש לו אוטיזם בתפקוד נמוך,
וגם חשוב לציין שלפעמים שהוא בפלאפון אז הוא מגרד למטה בתוך המכנס ולא שם לב שרואים אותו הוא מודע למה שהוא עושה? יש מצב שהוא...? איכ גועל נפש איך הגעתי לזה
אנונימית
הכל בסדר, הוא נער מתבגר זה נורמלי לגמרי
יש מצב שהוא כן מאונן ופשוט לא יודע איך קוראים לזה
יש מצב שהוא כן מאונן ופשוט לא יודע איך קוראים לזה
לא נראה לי
באותו הנושא: