התחברות
הרשמה
אתם בצד של L או בצד של קירא?
וקראתם את המנגה?
4 באפריל 2020, 20:04
Death note
אנימה
העדפות
2 תשובות
בצד של קירא
וקראתי את המנגה
s
shetefdam
קירא, לא קראתי את המנגה
C
Choerry
באותו הנושא:
אתם בצד של תומר או אלי?
אתם מהאנשים ששמים קטשופ בצד או על הצ'יפס?
בצד של מי אתם אביבית או סימה , אלי או תומר?ולמה
בצד של מי אתם אביבית או אדל?
אתם בצד של סימה או של אביבית?
אתם בצד של אביבית או סימה?
אתם בצד של סימה או אביבית?
אז אתם בצד של רייצ'ל או של רוס?
אתם בצד של אביבית או סימה?
אתם בצד של עדן או נטע?
תגידו,בחשבון, אתם כותבים משני הצדדים של הדף או רק מצד אחד?