11 תשובות
אביבית.
בצד של אדל ברורר
אביבית, כי אני פשוט חושבת איזה בנאדם מדהים היא ואיזה חזקה היא ואיזה לב יש לה. היא מדהימה בעיניי
אדל
אביבית ! לביאה .
אביבית.
אדל
אדל
אצל אביבית הכל משחק, אני בהתחלה גם אהבתי אותה כי יש לה לב ענקי וכל זה, אתם שמתם לב למה שדניאל אמרה לפני כמה ימים? היא פאקינג עומדת בחוטיני בפרצוף של גבר נשוי עם נכדים ועושה פוזות למראה. זה בן אדם נורמלי? יש לה בן זוג, וגם כל מה שמעניין אותה זה גברים. בגלל זה אין לה חברות שהן נשים. רק אלי (שגם אותו אני לא סובלת בן אדם פח) וישראל (אין לי מושג איך הם התחברו הוא דווקא בסדר). אדל חכמה שקלטה מי היא למרות שלקח קצת זמן ועם כל היריבות כשל אביבית כואב היא עוזבת את הכל בצד והולכת לעזור לה, תכנסו לאינסטגרם של אביבית ופשוט תסתכלו. כל הסרטונים הם איך לרצות את הגבר שלך. תמונות בחוטיני וחזייה. אישה בת 30+ כן כן, קצת שכל... אין לי כלום נגדה , לא מתחברת אליה, לא מתחברת לדרך שלה, לא מתחברת להצגות שלה..היא רק מחפשת איך להתמסכן, ללכת לבד ולבכות, הכל ה צ ג ה!!!!!!! שוב, בהתחלה אהבתי אותה, היום כבר הבנתי מי היא, ושאפו שהיא הצליחה למכור להצגות שלה לרוב הצופים.
אביבית כל כך חזקה כי משלמים לה מעל10,000 שח ליום. בגלל זה .
אביבית!!