4 תשובות
שואל השאלה:
לדעתי זה לא מוגזם! יש הסגר ובגלל אנשים כמוהה שמחליטים להמשיך כיאלו אין שום מגיפה בחוץ זה לא יגמר ככה
מה לא ברור בלא להפגש עם חברים ולא לצאת מהבית אם את עוקבת אחריה בסטורי היא עוברת על כל החוקים ובגלל אנשים כמוהה שלא מקשיבים לחוקים כולנו נהיה תקועים בבית הרבה מאוד זמן אם אנשים לא יתחילו להפנים את המצב ולאותם אנשים צריך להביא את המשטרה אליהם
לדעתי זה לא מוגזם! יש הסגר ובגלל אנשים כמוהה שמחליטים להמשיך כיאלו אין שום מגיפה בחוץ זה לא יגמר ככה
מה לא ברור בלא להפגש עם חברים ולא לצאת מהבית אם את עוקבת אחריה בסטורי היא עוברת על כל החוקים ובגלל אנשים כמוהה שלא מקשיבים לחוקים כולנו נהיה תקועים בבית הרבה מאוד זמן אם אנשים לא יתחילו להפנים את המצב ולאותם אנשים צריך להביא את המשטרה אליהם
אנונימית
שימי קישור
שואל השאלה:
תחפשי פשוט באינסטגרם omccccccc
תחפשי פשוט באינסטגרם omccccccc
אנונימית
אני זוכרת אותה וכן היא השתנתה אבל זה החיים שלה אחרי הכל...
ולגביי דיווח למשטרה , זה מוגזם - תתעסקי בחיים שלך
ולגביי דיווח למשטרה , זה מוגזם - תתעסקי בחיים שלך
באותו הנושא: