10 תשובות
אני אוהבת את הסרטונים שלהה
אהבתי את הסרטונים שהיא עשתה עם שקד וכל מיני ספיישלים והולים ולגבי האינסטגרם גם אהבתי נחמד ומצחיק :)
שואל השאלה:
לא נראלכם שהתקלקלה והיא פחות משקיעה בצופים שלה ומתנהגת בזלזול לגבי כל מיני נושאים? פעם ממש אהבתי אותה ועכשיו ממש קשה לי לצפות בה
לא נראלכם שהתקלקלה והיא פחות משקיעה בצופים שלה ומתנהגת בזלזול לגבי כל מיני נושאים? פעם ממש אהבתי אותה ועכשיו ממש קשה לי לצפות בה
אנונימית
ממש אוהבת אותה, אבל היא כבר לא פעילה כך שזה לא כזה שווה .-.
חמודה :)
ממש אהבתי את הסרטונים שלה פעם ואני חושבת שהיא מוכשרת בטירוף ובין הבודדות בארץ שהן יוטבריות אשכרה עם רמה ותוכן מעניין.
אבל כן אני מסכימה איתך היא לגמרי הדרדרה משום מה ולא פעילה בכלל, ממה שהבנתי היא פרשה מבית ספר ככה שיש לה המון זמן פנוי... אז לא ממש הבנתי למה היא לא חוזרת, חבל
אבל כן אני מסכימה איתך היא לגמרי הדרדרה משום מה ולא פעילה בכלל, ממה שהבנתי היא פרשה מבית ספר ככה שיש לה המון זמן פנוי... אז לא ממש הבנתי למה היא לא חוזרת, חבל
היא לא טובה ולא מצחיקה
ביוטיוב היא כבר פחות משקיעה וזה מבאס.
אבל בסטורי שלה באינסטגרם היא מצחיקה בטירוף ואני מתה על כל המימס שהיא מעלה לסטורי וזה
אבל בסטורי שלה באינסטגרם היא מצחיקה בטירוף ואני מתה על כל המימס שהיא מעלה לסטורי וזה
שונא
שנאת חיי הבחורה הזאת בגלל מה שהיא אמרה על ביבי