3 תשובות
לדבר איתי
לאכול ליקריץ
אני ממש מבינה אותך ואת מה שאת חווה כעת.
גם אני הרגשתי את זה לא מעט פעמים, הרגשתי לבד ושאף אחד לא באמת רוצה בחברתי (אפילו היום).
מה אפשר לעשות? קודם כל, לסלק את המחשבות האלו מהראש שלך, זה לא נכון ואת יודעת מה גם אם זה נכון, אז הפסד שלהם, הם כנראה לא יודעים עד כמה שאת שווה ואפשר להבין ממה שכתבת כאן שאת מתעניינת ואכפת לך מהם, שזה ממש יפה לדעתי ולא כולם ככה, אז תעריכי את הדברים האלו אצלך, זה לא מובן מאליו.
את תמיד יוזמת שיחות? אז תפסיקי, פשוט.
אולי הם יתרגלו לעובדה שאת תמיד שולחת, אז הם לא מתאמצים אפילו לשלוח לך וגם אם הם לא יוזמים שיחות, אז תפסיקי גם את ליזום, הפסד *שלהם*, לא שלך, כי עד כמה אפשר להתאמץ בשביל אנשים שלא שווים אותך?

אני אישית חושבת שזה עניין של זמן עד שתכירי מישהו/י שבאמת יבין את הערך שלך.
ולעולם אל תחשבי שאצלך הבעיה, כי זה ממש אבל ממש לא ככה, אני מבינה שזה כואב לך ועצוב ואני בעצמי חוויתי את זה לא מעט פעמים, אבל יש דברים שפשוט צריכים לוותר עליהם לטובתך...
בכל מקרה, אני כאן בשבילך אם את רוצה לדבר על זה או אם הנושא עדיין מפריע לך.
הכל טוב :)