2 תשובות
או שתעמדי בתנאים שלהם, או שתלכי לבית ספר אחר, זה לא סוף העולם.. חוץ מזה בתיכון תכירי מלא חברים חדשים גם ככה, אז עם כמה שזה עכשיו נראה מפחיד, בסוף זה לא באמת משנה
שואל השאלה:
אבל אני בן אדם עם חרדות חבריות וקשה לי ממש במקומות חדשים.
אבל אני בן אדם עם חרדות חבריות וקשה לי ממש במקומות חדשים.
אנונימית
באותו הנושא: