11 תשובות
אני
אני
Apf
שואל השאלה:
יא קוליות.
אני בן חחח
אתה בעצמך!
אני מסתכלת גם למסך וגם למקלדת
ובפסנתר זה תלוי:
אם אני יודעת את התווים בעל פה אני מסתכלת רוב הזמן על הפסנתר ואם לא בעל פה אז גם לתווים וגם לפסנתר, יותר לתווים
xm1
אתה קול יא קול
Apf
אניי, זה מטוטמטם אבל פשוט למדתי בזיכרון שלי איפה נמצאת כל אות אני אפילן לא צריכה להסתכל!
אני אף פעם לא מנגנת עם הפנים הפסנתר
אני
ואני גם מנגן בפסנתר עם הפנים קדימה