11 תשובות
אני
אני
אנוכי
שואל השאלה:
יא קוליות.
יא קוליות.
אני בן חחח
אתה בעצמך!
אני מסתכלת גם למסך וגם למקלדת
ובפסנתר זה תלוי:
אם אני יודעת את התווים בעל פה אני מסתכלת רוב הזמן על הפסנתר ואם לא בעל פה אז גם לתווים וגם לפסנתר, יותר לתווים
ובפסנתר זה תלוי:
אם אני יודעת את התווים בעל פה אני מסתכלת רוב הזמן על הפסנתר ואם לא בעל פה אז גם לתווים וגם לפסנתר, יותר לתווים
אתה קול יא קול
אניי, זה מטוטמטם אבל פשוט למדתי בזיכרון שלי איפה נמצאת כל אות אני אפילן לא צריכה להסתכל!
אני אף פעם לא מנגנת עם הפנים הפסנתר
אני
ואני גם מנגן בפסנתר עם הפנים קדימה
ואני גם מנגן בפסנתר עם הפנים קדימה
באותו הנושא: