12 תשובות
שואל השאלה:
וכמובן שאתחיל שבת הבאה חחח
וכמובן שאתחיל שבת הבאה חחח
את יכולה לשאול את אבא שלך אני בטןחה שהוא ישמח:)
אשרייך.
אשרייך.
קצת באיחור.. אסור להיות בטלפון או להדליק חשמל / לכבות
אסור לנסוע
* אהה עכשיו קראתי מה שכתבת חח..
-אני עושה את זה ממה שאני יודעת מחברה שלי אני אישית לא שומרת
אסור לנסוע
* אהה עכשיו קראתי מה שכתבת חח..
-אני עושה את זה ממה שאני יודעת מחברה שלי אני אישית לא שומרת
שואל השאלה:
^אם אשאיר את האור נגיד דוחק לפני כניסת השבת?
זה יהיה מותר? ולא אגע בו.
וכן אני יודעת ש איחור אתחיל שבת הבאה
^אם אשאיר את האור נגיד דוחק לפני כניסת השבת?
זה יהיה מותר? ולא אגע בו.
וכן אני יודעת ש איחור אתחיל שבת הבאה
^כן
כן
שואל השאלה:
ולהתקלח מותר?
ולהתקלח מותר?
לא חושבת.. כל העיניין של שבת זה לנוח ונראה לי להתקלח זה נקרא מאמץ.
נראה לי עדיף תחכי ליום שבת בערב או יום ראשון לשאול את השאלה שכאלה שכן שומרים יעזרו לך
נראה לי עדיף תחכי ליום שבת בערב או יום ראשון לשאול את השאלה שכאלה שכן שומרים יעזרו לך
שואל השאלה:
סבבה,שוקראן-חחח סליחה ביי
סבבה,שוקראן-חחח סליחה ביי
חחח אל תדאגי ואם את לא תמצאי תודיעי לי אני אשאל מקסימום חברה
היי
אני דתיה לשעבר כיאלו משפחה דתית ולאחרונה נחלשתי ממש בדת כפי שאת רואה אבל אני מתכוונת להתחזק שוב ואני אדבר עם אבא שלי שיעשה לי שיעורי אמונה וכאלה
אני מנסה ממש לשמור שבת אבל עכשיו נפלתי
בכל מקרה זה רק כמה חודשים, ארבע ככה.
מה שאסור זה
להדליק חשמל, למשתמש בטלפון טלוויזיה, להשתמש במיקרוגל ובשאר מוצרי חשמל, תמיד לפני שבת עושים שהאור במקרר יהיה דולק כל השבת שלא נכבה ונדליק אותו ואז נחלל את השבת, אסור לחמם מים שיהיו חמים ובשביל זה יש מיחם, אסור לבשל ולהדליק אש אז יש פלטה ששמים עליה כל השבת את האוכל ואז הוא חם, אסור לנסוע באוטו או בכל דבר אחר וגם באופניים אסור, אסור לצייר או לכתוב או לגזור , אסור לקטוף עלים ודברים ואסור לקרוע דברים.
ובקשר למקלחת אסור להתקלח בשבת רק במים קרים למרות שהרוב נוהגים לא להתקלח בכלל בשבת ולכן מתקלחים לפני
אלה הדברים הבסיסים
בהצלחה לך! וגם לי אני מקווה שמעכשיו לא אהיה יותר בטלפון עד סוף השבת
אני דתיה לשעבר כיאלו משפחה דתית ולאחרונה נחלשתי ממש בדת כפי שאת רואה אבל אני מתכוונת להתחזק שוב ואני אדבר עם אבא שלי שיעשה לי שיעורי אמונה וכאלה
אני מנסה ממש לשמור שבת אבל עכשיו נפלתי
בכל מקרה זה רק כמה חודשים, ארבע ככה.
מה שאסור זה
להדליק חשמל, למשתמש בטלפון טלוויזיה, להשתמש במיקרוגל ובשאר מוצרי חשמל, תמיד לפני שבת עושים שהאור במקרר יהיה דולק כל השבת שלא נכבה ונדליק אותו ואז נחלל את השבת, אסור לחמם מים שיהיו חמים ובשביל זה יש מיחם, אסור לבשל ולהדליק אש אז יש פלטה ששמים עליה כל השבת את האוכל ואז הוא חם, אסור לנסוע באוטו או בכל דבר אחר וגם באופניים אסור, אסור לצייר או לכתוב או לגזור , אסור לקטוף עלים ודברים ואסור לקרוע דברים.
ובקשר למקלחת אסור להתקלח בשבת רק במים קרים למרות שהרוב נוהגים לא להתקלח בכלל בשבת ולכן מתקלחים לפני
אלה הדברים הבסיסים
בהצלחה לך! וגם לי אני מקווה שמעכשיו לא אהיה יותר בטלפון עד סוף השבת
אנונימית
אסור גם לכתוב , למרוט שיער/ להסתרק
להתאפר/ להתבשם בשבת בשביל זה יש אודם שבת לדוגמא,אסור להדליק אור לפתוח מקרר אם לא כיבית את האורות בו להדליק גז , את לא חייבת לעשות את הכל במכה כל פעם תעשי משהו קטן אחר
להתאפר/ להתבשם בשבת בשביל זה יש אודם שבת לדוגמא,אסור להדליק אור לפתוח מקרר אם לא כיבית את האורות בו להדליק גז , את לא חייבת לעשות את הכל במכה כל פעם תעשי משהו קטן אחר
אנונימית
באותו הנושא: