התחברות
הרשמה
תגידו לי אם אני צודקת יש מצב שלתלמידי כיתה י' יצא ממש טוב עם הקורונה ?
כי תחשבו שיש לנו השנה רק הערכות חלופיות של ה30% לבגרות וזה עבודות כמעט הכל אז אפשר גם מהבית לעשות...
ועוד שאלה שנה הבאה יכול להיות שיורידו את רמת הבגרויות?
3 באפריל 2020, 19:58
קורונה
מחלות
וירוסים
ישראל
סין
2 תשובות
שואל השאלה:
למה נדפקנו?
אנונימית
יש סיכוי מאוד גבוה שיצא לנו ממש טוב, אבל לא יבטלו בגרויות עבורנו אלא אם תהיה מגפה גם בשנה הבאה.
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
תגידו לי אם אני צודקת ותסבירו את דעתכם
תגידו זה נראה לכם הגיוני שבבית ספר שלי מכריחים תלמידים להיות בכיתה וללמוד ב7:40 בבוקר?
בבקשה תגידו לי מי צודקת? (בתיאור)
תגידו לי אם אני צודקת:
תגידו זה נשמע לכם הגיוני שלא יהיה טיול שנתי לתלמידים בכיתה יא?
תגידו לי מי צודק התלמידים/בית הספר? (דחוף ביותר בבקשה תענו)
אתיופים תגידו לי אם אני צודקת
סתם שאלה ואל ישר תגידו שאני לא צודקת..
בכיתה ו'1 33 תלמידים בכיתה ו'2 36 תלמידים בכיתה ו'3 27 תלמידים, ובכיתה ו'4 30 תלמידים. המשך בתגובת..
תגידו, אני צודקת נכון?
שיש בגרות במתמטיקה/אנגלית יכולים לשים בכיתה אחת תלמיד של 5 יח"ל ותלמיד של 3 יח"ל?