2 תשובות
שואל השאלה:
למה נדפקנו?
אנונימית
יש סיכוי מאוד גבוה שיצא לנו ממש טוב, אבל לא יבטלו בגרויות עבורנו אלא אם תהיה מגפה גם בשנה הבאה.