3 תשובות
יש לך מה ? קורונה ?
ממליצה להיתקשר למד"א אם את במצב של סטרס
גם לאבא שלי יש נזלת כרונית וגם אני הצטננתי אבל זה כבר עבר. זה שלאבא שלך יש לא אומר שלך יש וכל מה שאת יכולה לעשות זה לחכות ולראות.

נלה כהן, נזלת זה לא אחד מהתסמינים של הקורונה.
אי אפשר לדעת, אנחנו לא יודעים לאבחן זאת, גם אם היינו רופאים אי אפשר לאבחן זאת על ידי מידע זה בלבד. נסי לקבוע תור לרופא בעתיד, אם זה לא קריטי.