3 תשובות
מבין את מה שאת אומרת, מוזמנת לשלוחהודעה.
אני מבינה אותך ופה אם את רוצה ליפרוק למישהו
זה לא קסם. לנסות לפתוח את עצמך ולחכות לאהבה חדשה.
באותו הנושא: