התחברות הרשמה

שאלה לבנים שנמצאים בצבא: אני עושה קדץ נהיגה, האם מבחינתכם

זה ירתיע או ירחיק בנים שאני נהגת, יש לציין שאני נראת עדינה וקטנה חח
2 באפריל 2020, 22:27
נהיגהחייליםגיוסצה"לרשיון    
תשובה אחת
ירתיע
אנונימי
באותו הנושא:
שאלה לבנות/בנים פה שנמצאים בזוגיות
יש אפשרות לבקר בן אדם שנמצא בצבא?
הייתם רוצים להיות בצבא בבסיס שנמצא בתל אביב?
יש לי שאלה לאנשים שנמצאים בדכאון
חיילים או אנשים שמבינים בצבא שנמצאים פה תיכנסו
לאנשים שנמצאים בתפקידים מסווגים בצבא מותר להם לומר להורים שלהם מה התפקיד או גם לא?
שאלה לאנשים כאן שנמצאים בזוגיות או היו בזוגיות בעבר.
מוקדש לכל אלה שנמצאים בצבא. מה דעתכם?
שאלה למי שנמצא בצבא
אנשים שנמצאים בצבא וסובלים מחרדות/לוקחים כדורים פסיכיאטריים
שאלה רצינית לאופנוענים שנמצאים כאן