4 תשובות
איפה השאלה?
אין שאלה
כי מתמטיקה זה חשוב אפילו לחיי היומיום הפשוטים שלנו, כמעט כל דבר מבוסס על מתמטיקה.
כי מתמטיקה זה דבר מדהים.
ואם תלמדי אותה בתיכון, שזה ממש כלום מהכמות שיש בשפה הזו, אולי תרצי לעסוק במקצוע הזה בעתיד, בעבודה כזו או אחרת.
לכן מלמדים אותך לצבור ניסיון ולטעום את השפה.
למידה היא מתנה. אבל אני מסכימה ששיטת הלמידה הישראלית היא על הפנים.
ואם תלמדי אותה בתיכון, שזה ממש כלום מהכמות שיש בשפה הזו, אולי תרצי לעסוק במקצוע הזה בעתיד, בעבודה כזו או אחרת.
לכן מלמדים אותך לצבור ניסיון ולטעום את השפה.
למידה היא מתנה. אבל אני מסכימה ששיטת הלמידה הישראלית היא על הפנים.
באותו הנושא: