14 תשובות
לא מכוער ולא גרוע,
זה מושלם להיות גבוהה.
הלוואי שהייתי גבוהה :( כיף לך
לא מכוער בכלל אני גם גבוהה כמעט כמוך (1.71) אבל הלוואי והייתי נמוכה
אנונימית
שואל השאלה:
בחיים אני לא אמצא חבר או אפילו סתם מישהו שיותר גבוה ממני
^יש הרבה בנים שגבוהים ממך.(לא בקטע רע)
אנונימי
זה מהמם
אנונימית
זה מושלם אל תדאגי
ניראלי הממוצע גובה לבנים זה מטר שיבעים וחמש
תשמעי, גם אני גבוהה וגם אני שונאת את זה. זה לא כיף להיות גבוהה למרות כל מה שאומרים. אבל יהיה בסדר, את יפה כמו שאת, ובתכלס אין לך מה לעשות עם זה. הכל יהיה בסדר.
אין לך מה לדאוג מזה... זה לא מכוער זה דווקא יפה :)
בואי תצטרפי למועדון
גיל 14 ומטר 80 xd
תקשיבי להיות גבוהה זה אחד היפים!!! ויש מלא מלא בנים 1.75+ בנים גבוהים אוהבים גבוהות , בנים נמוכים יצאו עם נמוכות אבל בעיקרון? הם אוהבים גבוהות
גובה לאישה זה נשי וזה מאוד מושך שתדעי לך ולכן הדוגמנויות הן גבוהות כי ככה אנשים קונים את הדברים שהם מוכרים כמו: בגדים,נעליים וכו'
את צריכה להגיד תודה על זה...
גבוהות זה ממש מושך
?"
בול התשובה למעלה. אפילו שאני די נמוך אני אצא רק עם גבוהות כי הן הנשים הכי שוות שקיימות
?"