4 תשובות
אוויי.. אולי מישהו ישרוד
תנסי לקחת אותם לוטרינר..
לצערי הם ימותו כנראה... זה כמו שגורי עכברים אם הם נופלים מגובה של שולחן נגיד הם מתים תוך חודשיים....
תיראי בהמשך עם הכול בסדר עם לא תיראי עם אפשר לנסות לעזור ולרפא או שתיקחי לוטרינר