10 תשובות
שואל השאלה:
דחוף
דחוף
אנונימי
לתת להם חלב בתוך קערה, בלי לגעת בהם
אני לא מבין גדול בחתולים אבל אני יודע שאסור להביא לחתולים חלב וכשהם עוד ממש קטנים צריך להאכיל אותם מבקבוק
אסור לגעת בהם אבל. אם הוא יגע בהם כשהאמא תחזור היא תתנכר להם.
אל תיגעי בהם בידיים האמא יכולה לנטוש אותם ויכול להיות שהיא הלכה לחפש אוכל אני מאמינה שהיא תחזור אבל בכל זאת תלכי להתייעץ עם וטרינר מה לעשות איתם
שואל השאלה:
אני יודע שאסור לגעת. אבל לתת להם חלב רגיל עם מזרק? זה לא מסוכן להם? לא יודע אם מותר להם חלב רגיל
אני יודע שאסור לגעת. אבל לתת להם חלב רגיל עם מזרק? זה לא מסוכן להם? לא יודע אם מותר להם חלב רגיל
אנונימי
אל!!!!!!!!!!
*אסור* לתת להם חלב רגיל
*אסור* לתת להם חלב רגיל
אנונימית
ממש לא לתת חלב!!
בחלב יש יותר ברבה יותר אחוז לקטוז משל חלב אם.
תלך לחנויות חיות מחמד ותבקש מהם אבקה מיוחדת לגורים, ואחר כך תלך לסופר פארם, לעמדה של התרופות ותבקש את המזרקים הכי קטנים שיש להם שם.
בבית תשים כף של אבקה, שתי כפות מים, תערבב טוב טוב ואז עם מזרק תאכיל אותם.
חשוב להחליף אחרי פעמיים שימוש את המזרק כי הוא כבר נהיה פחות טוב ויהיה לך יותר קשה להאכיל אותם.
כמובן שיש אפשרות לעשות את זה עם טפטפת, תראה מה יותר נוח לך ולהם, ותאכיל אותם לאט ובעדינות.
חשוב מאוד להכניס לאט בכדי שלא ייוצר מצב שיכנס להם לקנה הנשימה.
בהצלחה ומקווה שעזרתי!
בחלב יש יותר ברבה יותר אחוז לקטוז משל חלב אם.
תלך לחנויות חיות מחמד ותבקש מהם אבקה מיוחדת לגורים, ואחר כך תלך לסופר פארם, לעמדה של התרופות ותבקש את המזרקים הכי קטנים שיש להם שם.
בבית תשים כף של אבקה, שתי כפות מים, תערבב טוב טוב ואז עם מזרק תאכיל אותם.
חשוב להחליף אחרי פעמיים שימוש את המזרק כי הוא כבר נהיה פחות טוב ויהיה לך יותר קשה להאכיל אותם.
כמובן שיש אפשרות לעשות את זה עם טפטפת, תראה מה יותר נוח לך ולהם, ותאכיל אותם לאט ובעדינות.
חשוב מאוד להכניס לאט בכדי שלא ייוצר מצב שיכנס להם לקנה הנשימה.
בהצלחה ומקווה שעזרתי!
שואל השאלה:
מה יקרה אם אני אתן להם חלב? ה עדיף מכלום, לא? אין לי אפשרות לקנות עד מוצש
מה יקרה אם אני אתן להם חלב? ה עדיף מכלום, לא? אין לי אפשרות לקנות עד מוצש
אנונימי
תיתן להם *חד פעמי* חלב אבל לא יותר מידי, רק בשביל שהם ירגעו קצת. ואפשר לקנות מויטרנרים שפתוחים בשבת,
ויטרנר תורן:
תל אביב- אבל גבירול 77
פתח תקווה- איינשטיין 2(פינת זיבוטניסקי)
גהה- איינשטיין 2 (פינת זיבוטניסקי)
אניפט:
הוד השרון- קניון שרונים, הרקון 2( נפתח בשבת מעשר בבוקר)
כפר סבא- קניון g, ויצמן 301(פתוח בשבת מעשר בבוקר)
מול זכרון, זכרון יעקב- מתחם קניות מול זכרון, כביש ארבע(פתוח בשבת מאחת עשרה בבוקר)
חולון: רחוב המרכבה 38(פתוח מעשר בבוקר)
קרית שמונה: מרכז מסחרי ביג( פתוח מעשר בבוקר)
אין לי כל כך כוח להמשיך, מצטערת..
אבל תוכל לחפש באתר שלהם שעות בכל סניף.
ויטרנר תורן:
תל אביב- אבל גבירול 77
פתח תקווה- איינשטיין 2(פינת זיבוטניסקי)
גהה- איינשטיין 2 (פינת זיבוטניסקי)
אניפט:
הוד השרון- קניון שרונים, הרקון 2( נפתח בשבת מעשר בבוקר)
כפר סבא- קניון g, ויצמן 301(פתוח בשבת מעשר בבוקר)
מול זכרון, זכרון יעקב- מתחם קניות מול זכרון, כביש ארבע(פתוח בשבת מאחת עשרה בבוקר)
חולון: רחוב המרכבה 38(פתוח מעשר בבוקר)
קרית שמונה: מרכז מסחרי ביג( פתוח מעשר בבוקר)
אין לי כל כך כוח להמשיך, מצטערת..
אבל תוכל לחפש באתר שלהם שעות בכל סניף.
באותו הנושא: