4 תשובות
לא נורא הכל טוב זה גם יפה
מבינה אותך, יאללה כולה מספרים אפשר להשתפר
אנונימית
לא קרה כלום, 81 זה גם מעולה, העיקר שתמשיכי להשקיע, ותמיד יש לאן לשאוף.
נ.ב גם הממוצע שלי זה 81 :)
נ.ב גם הממוצע שלי זה 81 :)
81 זה גם ציון טוב וגם את עלית כיתה והחומר נהייה יותר קשה ויש יותר לחץ של מיבחנים וקשה לתמרן בין הכל.
שנה הבאה ילך לך יותר טוב:)
שנה הבאה ילך לך יותר טוב:)
באותו הנושא: