4 תשובות
לא אני
אני לא . אנשים כאלה מעלים לי את המצב רוח
למה שמישהו ישנא כאלה?
אני שמחה לא בטירוף וכול הזמן כי זה מזוייף אבל רוב הזמן אני שמחה כי זה כיף להיות שמחה מהאשר בדיכי כול היום ואני אוהבת להעלות על אנשים חיוך אז אל תישנאו אנשים שמחים גם אם זה בטירוף
באותו הנושא: