6 תשובות
שואל השאלה:
זה מה ששאלתי חח :)
זה מה ששאלתי חח :)
אנונימית
למה שיכעסו?
"imagine no possessions" ...
טוב שלא שרו את המניפסט הקומוניסטי מהוילות הענקיות שלהם
טוב שלא שרו את המניפסט הקומוניסטי מהוילות הענקיות שלהם
שואל השאלה:
נתנו הרבה ביקורת רעה** על זה שהם שרו ושזה לא עוזר
נתנו הרבה ביקורת רעה** על זה שהם שרו ושזה לא עוזר
אנונימית
מי כועס??
הביקורת הרעה זה כי הם לא מסוגלים להתמודד עם זה שמרכז תשומת הלב זה לא הם לחמש דקות אז הם עושים מופע בשביל קצת צומי, הם לא באמת עוזרים בכולם והם כולם במצב מעולה ולא צריכים לדאוג עושים את עצמם כאילו האיטלקים במרפסות שמנסים לעודד אחד את השני במצב הקשה שבו הם נמצאים, האיטלקים בסרטונים הם כולם אנשים רגילים ולא שחקנים בהוליווד על מגדלי שנהב הבעיות שלנו לא ממש מטרידות אותם הם יכולים לשלם למישהו שידבק בקורונה בחוץ עבורם רק כדי שהם יקבלו אוכל.
באותו הנושא: