12 תשובות
איכס.
לא...
לא משהו.. אבל בטוח יותר טוב מימני d:
וואלה היא לא שרה יפה אבל כל התגובות המגעילות האלה של תתאבדי והיה לי יום טוב עד ששמעתי את הקול שלך תחסכו.
וואלה ילדה קטנה נראית לי בת 14 משהו כזה ולא הייתם רוצים שבסוף היא תעשה לעצמה משהו באמת עם כל התגובות הרעות עליה.
לא חייב לאהוב אותה או להגיד שהיא שרה יפה אבל לא חייב לרדת עליה ולקלל אותה.
וואלה לא הייתי רוצה לשים את אחותי הקטנה במקום ושהיו רושמים לה דברים כאלה.
יש דרך וצורה להגיד דברים ולא חייב כל הזמן לרדת על אנשים.
אני חושב גם שהיא עצמה משתמשת באתר אני זוכר היא שלחה פה פעם הקלטה או שאני מתבלבל לא יודע לא מכיר אותה אבל חלאס היא כולה ילדה קטנה ובגלל זה גם היא מאוד פגיעה והתגובות הרעות האלה יכולות להרוג.
אפשר להגיד פשוט לא לא חייב להוסיף איכס אפילו שזו דעתכם אבל אל תשכחו שמאחורי המסך יושבת ילדה קטנה שקוראת את כל התגובות האלה ובוכה.
אז שלא תפרסם את עצמה.
מה אני אגיד לך?
צריך לקחת בחשבון שיבואו תגובות כאלה.
היא תעשה מה שהיא רוצה כי היא כן רוצה לפרסם זה בסדר לא לאהוב את איך שהיא שרה ולהגיב גם תגובות לא טובות על השירה אבל אפשר להגיד את זה בצורה יפה ונעימה ולא חייב להגיד תתאבדי ואיכס.
לא צריך לעשות מילדה בכיתה ז צחוק ופשוט להשפיל לה את החיים עם כל התגובות המגעילות האלה כי סך הכל היא לא עשתה לאף אחד מאיתנו כלום ולא צריכים להיות אחראים חס וחלילה לפגיעו שלה בעצמה או חס וחלילה שהיא תתאבד
אני אמרתי איכס כי לדעתי זה איכס.
מה לעשות אני ישירה.
תהיי ישירה היית רוצה שמישהו יבוא אליך ויגיד לך שהבגדים שאת לובשת זה איכס שאת נראית מזעזע ויש לך קול דוחה? ואז עוד יגיד לך מה לעשות אני ישיר.
לא היית נפגעת?
אבל מה אכפת לי שהיא תיפגע?
מה?
אני ישירה.
אני לא בריונית.
אני רק אמרתי ''איכס''.
לא טוב?
שלא תסתכל.
הולי שיט! למה? וממתי הילדה הזאת מפורסמת?
היא לא שרה יפה ואם היא הייתה מפורסמת היה לזה הרבה יותר צפיות
אנשים לא בוחרים להסתכל על זה ואפשר להבין אותם.
ממש לא. היא שרה מכוער