6 תשובות
מה יש לחשוב?
מכירה וטרינר כזה.הוא בן אדם כמו שאר בני האדם שקונים ולא מאמצים...בחירה שלהם ואין בזה משהו רע.
בחירה שלו די לעשות סיפור
מי שרוצה כלב אני ממש חושב שהכי טוב לאמץ כי יש כלבים שרק רוצים ביית חם וצומת לב ואם אתם תאמצו זה מציל את החיים של הכלב
אני ממש לא בעד קניית כלבים.
זה לא בסדר מבחינתי לקנות כלב כשיש ככ הרבה שרק מחכים לבית כי אם לא פשוט הורגים כי אין מה לעשות איתם
חשוב מאוד לאמץ ולא לקנות
האירוניה.
לא בעד זה בכלל אבל בחירה שלו