5 תשובות
אבל את כל היום בבית למה את לא על הוויפיי?
שואל השאלה:
וואוו לא טוב
מזל שמחר נגמרת הלמידה מרחוק.. (נכון? מחר זה אמור להסתיים לא?)
אנונימית
שואל השאלה:
אין לנו וויפיי בבית כרגע
אנונימית
הוויפי קורס מהקורונה
שואל השאלה:
לאלא.. פשוט אין לנו וויפיי כבר תקופה
אנונימית
באותו הנושא: