10 תשובות
כן
שעווה
הרוב לא.. בדכ רק כאלה שיש להן שיערות כהות כי כשזה צומח זה צומח כהה ועבה ומגעיל אז הרוב פשוט לא מגלחות, אני נגיד לא מגלחת כי יש לי שיער יחסית בהיר
אנונימית
כן אבל לא כולם
אני אישית עושה לייזר
כן אבל עדיף שעווה כי גילוח מעבה את השיערות וצומח יותר מהר
אני כן אבל לא כולן
כן לרוב
אנונימית
לא חייבות... מי שרוצה שתעשה
לא