18 תשובות
אני
אני כי אני לא צריכה , יש לי קצת בלונדיניות
אני, אין מה לגלח
אנוכי
לרוב אין לי כוח אבל אני מגלחת מדי פעם
לא כל כך שמים לב להם
לא כל כך שמים לב להם
אני כי פרווילגיות של בלונדיניות הו כן
פתאום כזה כל התגובות מאנונימי חח
(בצחוק)
(בצחוק)
אני עושה שעווה
אני, אבל אני בת 12 ;)
אני
אני
זה לא כזה מפריע לי
זה לא כזה מפריע לי
הוני!!^^
אני מכירה ילדה בכיתה ג' שהיא חתיכת קוף, זה לא קשור לגיל
אני מכירה ילדה בכיתה ג' שהיא חתיכת קוף, זה לא קשור לגיל
אנונימית
שואל השאלה:
די כבר קנאית שתעשה מה שבא לה..^
די כבר קנאית שתעשה מה שבא לה..^
אנונימית
איכס אחותי מי מגלח בידיים
שואל השאלה:
כל מי שיבוא לו(;
כל מי שיבוא לו(;
אנונימית
אה טוב מאמוש :)
אני
דבר ראשון לא מגלחים בידיים ככה נאמר לי אלא עושים שעווה
דבר שני אני כי אין לי נאדה:)
דבר שני אני כי אין לי נאדה:)