14 תשובות
ביסלי פיצה על פיצה (טעים מידי)
מנסה כמה שפחות לאכול שוקולד
תפוציפס וכן
במבה
בטח שאוהבת שוקולד
תפוצ'יפס וכן
תפוציפס
ומתה על שוקולד
במבה ואוהב
תפוציפס
ברור
במבה נוגט
דיי ברור לך שאני אוהבת שוקלד מהתשובה של השאלה הראשונה...
שואל השאלה:
אני גם אוהבת תפוצ'יפס ואוהבת שוקולד.
אבל לטעמי בייגלה הכי טעים עם שוקולד.
תודה שעניתם! אתם מקסימים :).
קשה, במבה/ תפוצ'יפס וכן רק לא לבן
תפוציפס
אוהבת שוקולד
אנונימית
במבה
כן אוהבת שוקולד
במבה וכן אוהב שוקולד
תפטצ'יפס
אוהבת שוקולד