14 תשובות
ביסלי פיצה על פיצה (טעים מידי)
מנסה כמה שפחות לאכול שוקולד
מנסה כמה שפחות לאכול שוקולד
תפוציפס וכן
במבה
בטח שאוהבת שוקולד
בטח שאוהבת שוקולד
תפוצ'יפס וכן
תפוציפס
ומתה על שוקולד
ומתה על שוקולד
במבה ואוהב
תפוציפס
ברור
ברור
במבה נוגט
דיי ברור לך שאני אוהבת שוקלד מהתשובה של השאלה הראשונה...
דיי ברור לך שאני אוהבת שוקלד מהתשובה של השאלה הראשונה...
שואל השאלה:
אני גם אוהבת תפוצ'יפס ואוהבת שוקולד.
אבל לטעמי בייגלה הכי טעים עם שוקולד.
תודה שעניתם! אתם מקסימים :).
אני גם אוהבת תפוצ'יפס ואוהבת שוקולד.
אבל לטעמי בייגלה הכי טעים עם שוקולד.
תודה שעניתם! אתם מקסימים :).
קשה, במבה/ תפוצ'יפס וכן רק לא לבן
תפוציפס
אוהבת שוקולד
אוהבת שוקולד
אנונימית
במבה
כן אוהבת שוקולד
כן אוהבת שוקולד
במבה וכן אוהב שוקולד
תפטצ'יפס
אוהבת שוקולד
אוהבת שוקולד
באותו הנושא: