8 תשובות
נראה לי בייגלה
בייגלה
בייגלה
זאת שאלה טיפשית, בכל אחד מהם יש חסרונות. אולי בייגלה
אני חושבת שבמבה. נראה לי שבבייגלה יש יותר נתרן
בייגלה
שניהם לא אבל אם כבר אז במבה
יש שם ויטמינים
יש שם ויטמינים
אנונימית
אני חושבת שבמבה
באותו הנושא: