6 תשובות
וואי זאת בול אני מפעם. תקשיבי, אני יודעת שכולם אומרים לך את זה עכשיו, אבל את חייבת לממש את זה; פשוט תגשי למישהי ותתחילי לדבר איתה. זה הדבר הכי קשה בעולם למישהי ביישנית, אבל תאמיני לי, מנסיון, זה יעשה לך רק טוב
-תנסי להיות עצמך כמה שאת יכולה, ככה תדעי שמי שאוהב אותך אוהב אותך כמו שאת וזה ממש יעלה לך את הביטחון.
-תתנהגו כאילו שאת לא מתביישת מכלום (גם אם את כן), ככה אנשים לא יחשבו שאת מובכת ואז באמת לא תהיה לך סיבה להיות מובכת (כי מבוכה בעיקר נובעת ממה שאנשים חושבים).
-תבואי תמיד בגישה שאנשים מחבבים אותך ולא שופטים אותך על מה שאת עושה.
-אל תשמרי דברים בבטן.
-אל תפחדי להגיד את מה שאת חושבת ותדברי הרבה, אבל בלי לחפור.
(אני יודעת שחלק מהדברים נשמעים קצת מוזרים, אבל פעם הייתי הכי ביישנית בעולם ועכשיו אני ההפך הגמור. מניסיון, זה עובד)
-תתנהגו כאילו שאת לא מתביישת מכלום (גם אם את כן), ככה אנשים לא יחשבו שאת מובכת ואז באמת לא תהיה לך סיבה להיות מובכת (כי מבוכה בעיקר נובעת ממה שאנשים חושבים).
-תבואי תמיד בגישה שאנשים מחבבים אותך ולא שופטים אותך על מה שאת עושה.
-אל תשמרי דברים בבטן.
-אל תפחדי להגיד את מה שאת חושבת ותדברי הרבה, אבל בלי לחפור.
(אני יודעת שחלק מהדברים נשמעים קצת מוזרים, אבל פעם הייתי הכי ביישנית בעולם ועכשיו אני ההפך הגמור. מניסיון, זה עובד)
ואם את רוצה לדבר/להתייעץ/לשאול שאלות, אני אשמח לעזור
פאק גם אני ביישן
אנונימי
p.o.r.n
אנונימי
גם אני ביישנית ואני שונאת את זה טיפים מישהו
באותו הנושא: