תשובה אחת
אם עלית במשקל בגלל מה שאכלת אתמול, זה לא משקל שבא משומן. לא משמינים אחרי יום זה תהליך, כמו שעושים במשקל וכמו שמכילים במשקל זה הכול תהליך שלוקח זמן. אם עלית במשקל זה כנראה בגלל נוזלים תשקלי פעם בשבוע בבוקר אחרי שאת עושה צרכים בשירותים ולפני שתייה