9 תשובות
אני למדתי בג-ו
אנונימית
מכיתה ד
זה משתנה מבית ספר לבית ספר, נדמה לי שאני למדתי מ-ד' עד ח' (ואז בתיכון כמגמה).
לא יודעת מה איתכם אבל אני ו ועוד לא למדתי
מג'-ח
אני למדתי בכיתות
ה'-ו'
ח'-ט'
בדרך כלל זה מד עד ח או ה עד ח ובתיכון יש אופציה ללמוד שוב