7 תשובות
תלוי למי אבל בכללי זה יפה רצח לגבות עבות כאלה
כן, יש בזה משהו יפה יש לי פנס כבר כמעט חצי שנה
כן
בעיניי לא, אני חושבת שזה נראה די ערסי.. אל תעלבו או משהו זאת דעתי שכל אחד יעשה מה שבא לו
תלוי
לא זה ממש מכוער
לי היה וזה היה נחמד
אבל תלוי למי יש כאלה שלא יפה להם
אבל תלוי למי יש כאלה שלא יפה להם
באותו הנושא: