6 תשובות
את לא היחידה לצערי
שואל השאלה:
ואני מכל דבר קטן ממש עצובה ולא באלי להרגיש את זה המצב השתפר והייתי חברה של מישהי סוג של אבל יש לה חברות יותר טובות ואנחנו מתרחקות אחת מהשניה ואין לי בכיתה אף אחד
מה אני אמורה לעשות? לא באלי להרגיש כל כך רע ושלא יהיה לי רצון לחזור ניסיתי לפתח איתה שיחה אבל אני חושבת שאני מעצבנת אותה ואין לה סבלנות אני פשוט לבד:(
אנונימית
תנסי להתכתב עם בנות מהכיתה שלך. או שתנסי להיות עם חברות בשכבה שלך אולי זה יתן לך יותר רצון להישאר
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת זה פשוט יותר מידי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מנסה להתחבר אבל לא נותנים לי
אנונימית
לפעמיים צריך לשנות קצת את ההתנהגות אם אולי יש משהו שבאמת יכול להציק לאחרים ואז יהיה להם יותר קל להתחבר אלייך