4 תשובות
אני בכלל לא מתגעגעת, בית הספר שלי הוא מקום נורא שכל תלמיד מתנהג איך שבא לו והמורים לא שמים גבול או מלמדים
כל כך מבינה אתכם
אני סיימתי יב כבר לפני כמה חודשים ומתגעגעת בטירוף.אין כמו חוויות של בית ספר תאמינו לי תנצלו כל רגע..
אני תמיד מתגעגעת לחברים משעמם בבית אין מה לעשות
מבינה אותך.
אני בכיתה ח' ואני עולה לתיכון שנה הבאה וזה ממש מבאס כי אחרי 8 שנים בבית ספר לא יהיה לנו טקס סיום ):