3 תשובות
בריא זה לא כל כך , עדיף את הצהוב ורק כוס ולא קערה.
פעם ב.. זה בסדר, אבל בתכלס זו לא שעה לאכול.
פעם ב.. זה בסדר, אבל בתכלס זו לא שעה לאכול.
אני דיי בטוחה שהרגיל הצהוב ממש סבבה, כריות פחות
אנונימית
זה לא יהרוס לך אבל עדיף לך את הצהוב ובכמותלא ענקית
באותו הנושא: