4 תשובות
עם אתה רוצה, תעשה את זה למה לא?
אני יכול לומר לך ,
יש לי 3 חתולים ואני רק נהנה איתם
הם מצחיקים אותי משחקים יחד,
זאת חיה נפלאה,
כולם אומרים שלא אבל היא כן, היא נדירה מאוד לדעתי..
תאמץ-אני לקחתי מהרחוב כשהם היו גורים.
כן למה לא? לי יש 10 חתולים ואת כולם אימצתי מהרחוב או שהם ילדים של מי שאמצתי
עדיף לקחת חתולי רחוב לדעתי ולא לקנות איזה סוג או משהו
תבדוק בפייסבוק
הממ חושבת שיש
צריך אבל לחפש..
תמיד יהיו חיות חסרות בית לצערי