6 תשובות
שואל השאלה:
וגם בסוף דצמבר חגגתי 12 איך אני אגיד לא יומולדת החלומות כל היום בכיתי ואני לא יודעת למה
לפני שנה אמא שלי הייתה מאושפזת בבית חולים כמעט חודש וכל כמה ימים היא חזרה לבית (אנחנו גרות באילת היא הייתה מאושפזת באילת תל אביב וירושלים) באותה תקופה הייתי אצל סבתא שלי וכל פעם שחזרתי מהבית ספר הייתי נשברת כי העמדתי פנים שהכל בסדר בקושי אכלתי ועליתי 10 קילו בפאקינג חודשיים כל הזמן המשפחה אמרה שאני בדיכאון (הם לא אמרו לי אבל שמעתי את סבתא שלי מדברת בטלפון עם הדודות שלי וסבא..) היה קשה לי לשמוע כמה כואב לאמא שלי למרות שהיא ניסתה להסתיר את זה כשהיא הייתה צריכה לנסוע לתת אביב ידעתי על זה רק שלוש שעות לפני שהיא נסעה ואפילו לא הספקתי לראות אותה הייתי בקניון עם סבא שלי ועם דוד שלי ופשוט בכיתי את החיים שלי באמצע החנות אני חושבת שזה התחיל אז עברתי עוד הרבה דברים בחיים שלי אפילו יותר קשים לילדה בגיל שלי זה לא משהן שכלכך קל לעקל ואני רוצה לדבר עם מישהו אבל אין לי עם מי אני לא רוצה לדבר עם פסיכולוגית או אפילו להגיד לאמא שלי שאני חושבת על זה אני כבר אבודה ולא יודעת מה לעשות
וגם בסוף דצמבר חגגתי 12 איך אני אגיד לא יומולדת החלומות כל היום בכיתי ואני לא יודעת למה
לפני שנה אמא שלי הייתה מאושפזת בבית חולים כמעט חודש וכל כמה ימים היא חזרה לבית (אנחנו גרות באילת היא הייתה מאושפזת באילת תל אביב וירושלים) באותה תקופה הייתי אצל סבתא שלי וכל פעם שחזרתי מהבית ספר הייתי נשברת כי העמדתי פנים שהכל בסדר בקושי אכלתי ועליתי 10 קילו בפאקינג חודשיים כל הזמן המשפחה אמרה שאני בדיכאון (הם לא אמרו לי אבל שמעתי את סבתא שלי מדברת בטלפון עם הדודות שלי וסבא..) היה קשה לי לשמוע כמה כואב לאמא שלי למרות שהיא ניסתה להסתיר את זה כשהיא הייתה צריכה לנסוע לתת אביב ידעתי על זה רק שלוש שעות לפני שהיא נסעה ואפילו לא הספקתי לראות אותה הייתי בקניון עם סבא שלי ועם דוד שלי ופשוט בכיתי את החיים שלי באמצע החנות אני חושבת שזה התחיל אז עברתי עוד הרבה דברים בחיים שלי אפילו יותר קשים לילדה בגיל שלי זה לא משהן שכלכך קל לעקל ואני רוצה לדבר עם מישהו אבל אין לי עם מי אני לא רוצה לדבר עם פסיכולוגית או אפילו להגיד לאמא שלי שאני חושבת על זה אני כבר אבודה ולא יודעת מה לעשות
אנונימית
קחי נשימה עמוקה, את בסערת רגשות.
מניחה שאת בגיל ההתבגרות כי כל ההצפה הרגשית הזאת אופיינית לגיל הזה, את לא לבד, כולנו עברנו את זה. הצעד הראשון זה מודעות, ויש לך את זה, תנצלי את הזמן בהסגר לחשוב על איך את מתנצלת ופותחת דף חדש עם כולם. תכתבי לך בנקודות עד שתגיעי למטרה.
תזכרי שאת לא אדם רע, ובמקסימום את קצת חוצפנית עם מזג רע- שטויות.. תעבדי על זה עם עצמך ותחליטי שאת בנאדם חדש, תעבדי קשה ותשתני.
אומרת מנסיון (:
מניחה שאת בגיל ההתבגרות כי כל ההצפה הרגשית הזאת אופיינית לגיל הזה, את לא לבד, כולנו עברנו את זה. הצעד הראשון זה מודעות, ויש לך את זה, תנצלי את הזמן בהסגר לחשוב על איך את מתנצלת ופותחת דף חדש עם כולם. תכתבי לך בנקודות עד שתגיעי למטרה.
תזכרי שאת לא אדם רע, ובמקסימום את קצת חוצפנית עם מזג רע- שטויות.. תעבדי על זה עם עצמך ותחליטי שאת בנאדם חדש, תעבדי קשה ותשתני.
אומרת מנסיון (:
היי היי היי! דבר ראשון מבינה אותך לגמרי, גם אני השתניתי ורוצה לחזור למה שהייתי. פשוט בכל מצב שאת נמצאת תחשבי מה את הקודמת הייתה עושה. את יכולה גם לחשוב מה הוביל אותך למצב הזה (להרבה אנשים שאני מכירה זה עזר, אותי זה סתם חרפן). אל תצעקי על חברה שלך כי בסוך את תאבדי אותה. כשאני צריכה עזרה אני פשוט מבקשת מחברוצ שלי לצעוק עליהן ואנחנו עושות ריב מזוייף וזה משחרר אותנו. אה ולכי תתנצלי עכשיו לחברה שלך כי תאמיני לעי היא מתה לשמוע אצ זה. אני יודעצ שזה יעצבן שאני אגיד את זה אבל הרוב זה נורמלי ומצהים של גיל ההתבגרות. מסטיחה לך שבסוף הכל יהיה בסדר!!
זה שכבר היית בנקודה מסויימת שהיום את רוצה להגיע אליה כבר מראה לך שאת לגמרי מסוגלת.
תדעי שאת יכולה לעשות את זה ומעבר.
תנסי לקחת על עצמך משהו קטן בכל תחום שאת רוצה לשנות בו את ההתנהגות שלך (או להתחיל אפילו מתחום אחד) ולחשוב על משהו שאת יכולה ליישם ביומיום שיגרום לך להתקדם בו.
למשל בנושא של הכבוד לאמא אפשר לעבוד על הנקודה של להעריך אותה. להבין שמה שהיא עושה בשבילך זה מעל ומעבר ושזה כל כך לא מובן מאליו.
אם תראי את כל אלה תרצי גם להתייחס אליה באותה צורה.
להרגיל את עצמך לראות דברים בעין טובה יכול לשנות את היחס שלך אליהם.
גם לעצמך, זה מאוד חשוב שלא תישארי בנקודה של כעס וחוסר אהבה עצמית.
גם אם יש בך חסרונות וגם אם הם נראים לך רבים, כדאי לומר לעצמך מילים טובות. כשיש בנו כעס כלפי עצמנו קשה הרבה יותר להתקדם.
תזכרי שאת יכולה לשנות הכל.
עבר לא פשוט לא יקבע לך רמת הצלחה עתידית.
שום דבר הוא לא איזה גורל שנחת עלינו ותמיד יש מה לעשות. *את* יכולה לעשות.
בהצלחה רבה, כאן בשבילך❤
תדעי שאת יכולה לעשות את זה ומעבר.
תנסי לקחת על עצמך משהו קטן בכל תחום שאת רוצה לשנות בו את ההתנהגות שלך (או להתחיל אפילו מתחום אחד) ולחשוב על משהו שאת יכולה ליישם ביומיום שיגרום לך להתקדם בו.
למשל בנושא של הכבוד לאמא אפשר לעבוד על הנקודה של להעריך אותה. להבין שמה שהיא עושה בשבילך זה מעל ומעבר ושזה כל כך לא מובן מאליו.
אם תראי את כל אלה תרצי גם להתייחס אליה באותה צורה.
להרגיל את עצמך לראות דברים בעין טובה יכול לשנות את היחס שלך אליהם.
גם לעצמך, זה מאוד חשוב שלא תישארי בנקודה של כעס וחוסר אהבה עצמית.
גם אם יש בך חסרונות וגם אם הם נראים לך רבים, כדאי לומר לעצמך מילים טובות. כשיש בנו כעס כלפי עצמנו קשה הרבה יותר להתקדם.
תזכרי שאת יכולה לשנות הכל.
עבר לא פשוט לא יקבע לך רמת הצלחה עתידית.
שום דבר הוא לא איזה גורל שנחת עלינו ותמיד יש מה לעשות. *את* יכולה לעשות.
בהצלחה רבה, כאן בשבילך❤
היי מהממת:)
דבר ראשון תנשמי, את בגיל ההתבגרות זה הגיוני שדברים כאלה יקרו. היה לי קשה לא לענות לך כי הסיפור שלך ממש מזכיר לי אותי לפני כמה שנים
את עוברת עכשיו שינויים בחיים שלך וזה רק ההתחלה. את לא הפכת להיות "לא טובה" את פשוט השתנית וזה בסדר גמור. אני מבינה שאת לחוצה עכשיו כי את מרגישה רע עם עצמך אבל תאמיני לי שאין לך שום סיבה. תקחי נשימה, תדברי עם אמא שלך ותאמיני לי שזאת הפריקה הכי טובה שיש ואת תרגישי הרבה יותר טוב אחרי שיחה איתה. כשתרגישי שאת מוכנה תדברי גם עם החברה הכי טובה שלך ותפטרי את זה כי זה לא בריא להשאיר דברים פתוחים. אחרי כל זה את תהי גרסה פי אלף יותר טובה של מה שהיית.
בהצלחה ואני מבטיחה לך שהעל יעבור ואני מדברת מניסיון
אם את צריכה לדבר את יכולה לפנות אליי
דבר ראשון תנשמי, את בגיל ההתבגרות זה הגיוני שדברים כאלה יקרו. היה לי קשה לא לענות לך כי הסיפור שלך ממש מזכיר לי אותי לפני כמה שנים
את עוברת עכשיו שינויים בחיים שלך וזה רק ההתחלה. את לא הפכת להיות "לא טובה" את פשוט השתנית וזה בסדר גמור. אני מבינה שאת לחוצה עכשיו כי את מרגישה רע עם עצמך אבל תאמיני לי שאין לך שום סיבה. תקחי נשימה, תדברי עם אמא שלך ותאמיני לי שזאת הפריקה הכי טובה שיש ואת תרגישי הרבה יותר טוב אחרי שיחה איתה. כשתרגישי שאת מוכנה תדברי גם עם החברה הכי טובה שלך ותפטרי את זה כי זה לא בריא להשאיר דברים פתוחים. אחרי כל זה את תהי גרסה פי אלף יותר טובה של מה שהיית.
בהצלחה ואני מבטיחה לך שהעל יעבור ואני מדברת מניסיון
אם את צריכה לדבר את יכולה לפנות אליי
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם הייתי צריכה לשמוע את זה❤
תודה רבה לכולם הייתי צריכה לשמוע את זה❤
אנונימית
באותו הנושא: