7 תשובות
שואל השאלה:
הכל טוב ויפה אבל הצגת מדינות.. חוץ מלונדון
אנונימי
אני מניחה שמילאנו לונדון וברצלונה^
טוב זה לא אירופה אבל אם מעניין אותך בכל העולם:
1. ניו יורק - 3 טריליון דולרים

2. לונדון - 2.7 טריליון דולרים

3. טוקיו - 2.5 טריליון דולרים

4. עמק הסיליקון - 2.3 טריליון דולרים

5. בייג'ינג - 2.2 טריליון דולרים

6. שאנגחאי - 2.1 טריליון דולרים

7. לוס אנג'לס - 1.4 טריליון דולרים

8. הונג קונג - 1.3 טריליון דולרים

9. סידני - 1 טריליון דולרים

10. סינגפור - 1 טריליון דולרים
שוויץ
לוקסמבורג
נורבגיה
עשירות מבחינת כמות כסף או פר אדם?
אתה יכול פשוט לבדוק בגוגל. אני לא יודע עד כמה אני צודק אבל אני משער שערים כמו איסטנבול, לונדון או מוסקבה נחשבות בין היותר עשירות.
האמת שדווקא לא טעיתי:
הערים שציינתי בין ה5 הראשונות.
פריסליה המגיבה הראשונה
איטליה זו מדינה ענייה
בתקופה הקצרה שאני גרתי בארופה אני למדתי
שמדינות הבלקן הם לא באמת ארופה
וכל הדרום זה לא באמת ארופה. שזה אומרת איטליה ספרד פורטגל
רק שהדעות חלוקות לגבי איטליה עם ארופה מסתיימית אחרי רומא או שהיא לא ארופה ביכלל
זו מדינה שמרבית האוכלוסיה ענייה.
הצעירים ברחו מהמדינה כי אין להם שם עתיד ועברו לארופה
המנטליות היא שונה הם חמי מזג כמו הישראלים נדלקים על כל דבר קטן
ויש כאלה שאומרים שאיטליה שככל שאתה מדרים יותר כך האנשים פחות תרבותים ויותר צעקנים
יש למשל שיגידו שמילאן ורומא הם מדינות שונות מאשר סיציליה ונאפולי
זה פחות או יותר כמו בארץ
פה המתרבותים יושבים במרכז. שזה תל אביב רמת גן אפילו באזור השרון כמו כ"ס ורמ"ש
וכל הפרמטיבים בעיירות הפיתוח. אשקלון טבריה דימונה ב"ש שדרות בית שאן וכו...
שתי מדינות שונות